ADP forlænger sit hovedsponsorat i FC Fredericia med yderligere to år for 2024 og 2025, og fortsætter dermed sin fantastiske opbakning til byens fodbold flagskib.

”Vi er meget glade for, at ADP har forlænget deres aftale med os, og så endda med to år. Det er afgørende for, at vi kan holde os tæt på de øverste hold i NordicBet Ligaen. Med aftalen kan vi fortsætte og samtidig lægge på, og ADP er derved med til at bidrage væsentligt til, at FC Fredericia kan spille med om de sjove pladser i NordicBet Ligaen, og til den kommende sæson fortsat gøre det godt”, siger Stig Pedersen, direktør i FC Fredericia.

ADPs logo vil derfor fortsat være at finde på FC Fredericias røde hjemmebanetrøje, som der kommer en ny lancering af til sommer for sæsonen 2024 og 2025, og det glæder Rune D. Rasmussen, CEO i ADP A/S, der siger:

“Det betyder meget for ADP at kunne bakke op om det lokale sports- og kulturliv i vores nærområder, og vi er derfor glade for, at vi i dag kan offentliggøre en forlængelse af hovedsponsoratet med FC Fredericia for de næste to år”.